מה צריך לבדוק כאשר מזמינים דלק

מה צריך לבדוק כאשר מזמינים דלק או סולר מחברת אספקה?

לקוחות רבים המשתמשים בשיטות מתקדמות עבור הסקה, חימום וניצול אנרגיה שואלים את עצמם איך לבדוק את תקינות הדלק. על מנת לענות על השאלה הזו יש להתייחס אל מספר נושאים חשובים. ראשית, איכות הדלק היא פונקציה של החברה המספקת אותו. חברה ללא תעודות, ניסיון, ידע או מיומנות לא תספק דלק תקין, היות ואין לה את התשתית המתאימה. בבואכם לבחור חברת אספקה, יש לשים לנסות לקבל המלצות.

שנית, השאלה איך לבדוק את תקינות הדלק תלויה בצרכים שלכם. במידה ומדובר על דלק המיועד לקבלני עפר ותשתית או תדלוק גנרטורים ומנופים, סביר להניח שתצטרכו להזמין כמויות גדולות. לעומת זאת, הזמנת סולר להסקה או אפילו דלק לחברות תובלה והסעות דורשת תשומת לב פרטנית יותר. תדלוק זמין הוא צורך בסיסי, אך לא כדאי להקל ראש בנושא האיכות והתקינות. מלבד הסיכון הבטיחותי המלווה שימוש בדלק לא תקין, מדובר על בזבוז עצום של משאבים, זמן וכסף.

אישורים וקבלות

עוד דרך דרכה ניתן לענות על השאלה איך לבדוק את תקינות הדלק היא לבדוק את האישורים של חברת האספקה. בניגוד לתעודות הניתנות על בסיס הסמכה או הדרכה כללית, אישורים מסופקים על ידי גורמים רשמיים באופן המותאם בצורה מדויקת לסוג הדלק. חברת אספקה אשר מציעה שירות נטול אישורים מתאימים לא תוכל להתחייב לדלק איכותי. לעומת זאת, חברת אספקה המקפידה על חידוש האישורים, תשלום האגרות, ופעילות חוקית תשמור גם על שימוש בדלק תקין.

כאשר מזמינים דלק או סולר מחברת אספקה כדאי מאוד לבדוק את הקבלות. באמצעות הרישום על הקבלות תוכלו לעקוב אחר סוג הדלק שסופק לכם, ובמידת הצורך גם לדרוש הבהרות. בנוסף, זכרו כי חברת אספקה מקצועית מספקת שלל שירותים. אם תרצו לדעת איך לבדוק את תקינות הדלק, פשוט נסו לברר האם השירותים הבאים נכללים ברשימה:

קווי חלוקה על בסיס יומי – חברת אספקה עם קווי חלוקה יומיים מחויבת לחידוש מאגרי הדלק, והקפדה על קריטריונים מחמירים של איכות.

תדלוק בכמויות קטנות – חברה אשר יודעת כיצד לתדלק בכמויות קטנות יכולה לעקוב אחר תקינות הדלק, ולהעביר אותו אל הלקוח בצורה בטיחותית.

כיסוי מלא בכל חלקי הארץ – פריסה מלאה של החברה תעזור לכם לקבל המלצות.

תדלוק ותשלום על פי צריכה בפועל – הצריכה בפועל של דלק איכותי תאפשר לכם שימוש אופטימאלי באנרגיה.

לרוב הלקוחות אין כלים למדוד את איכותו של דלק תקין. השימוש הרגיל בדלק אינו מאפשר זיהוי של לכלוך או מאפיינים לא תקינים, ולכן את רוב העבודה כדאי לעשות מראש. לסיכום, השגת דלק איכותי לא צריכה להיות משימה קשה. הכינו את שיעורי הבית, בצעו את הבדיקות במלואן, ולא תצטרכו לדאוג לתקינות הדלק.

לפרטים נוספים הנכם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם חברת אס.או.אס. אנרגיה אקספרס בע"מ.

SOS בוואטסאפ